PRODUKT   ANTALL PRIS
Frakt Kr. 59,00

I alt inkl. mva Kr. 0,00

FAQ

Her kan du finne svar på en rekke av de mest vanlige spørsmålene. Finner du ikke svar på ditt spørsmål, er du velkommen til å sende en e-post til kundeservice@LirumLarumLeg.no eller kontakte oss på telefon 21 98 44 90.

Produktsikkerhet
Inneholder noen av deres varer Phthalater?
Nei, alle våre varer oppfyller gjeldende dansk lovgivning, og det betyr bl.a. at leketøy ikke kan inneholde Phthalater. Vi forhandler kun leketøy som er CE merket.

Leveringstid
Jeg har nettopp bestilt varer – når kan jeg forvente å motta dem?
Vi sender pakker fra Danmark til Norge hver dag (unntatt helligdager). Dersom din bestillingen er gjennomført senest kl. 10 på en av disse dagene, sendes pakken samme dag. Estimert leveringstid på din leveranse er mellom 2 og 5 dager, avhengig av når du bestiller og hvor i Norge du bor. Vi sender alltid en e-post til deg med en sporingskode, slik at du kan følge din ordre.

Varen er utsolgt
Jeg vil gjerne bestille en vare, men den er utsolgt. Hva gjør jeg?
Det kan forekomme at enkelte varer bliver utsolgt i en periode. Du er velkommen til å klikke på ”Få beskjed” knappen og skrive inn din e-postadresse, samt det tidsintervallet du er interessert i å vente på varen. Hvis du ikke har fått beskjed om at varen er kommet på lager innenfor det ønskede tidsintervallet må du selv fornye tidsintervallet, da varen enda ikke har kommet på lager. Du er alltid velkommen til å kontakte oss for å spørre om når varen forventes på lager igjen.

Forhåndsbestilling
Jeg ønsker en vare som er utsolgt på hjemmesiden. Kan jeg forhåndsbestille?
Vi har dessverre ikke mulighet for å tilby forhåndsbestilling av en utsolgt vare.

Bestilling
Jeg har lagt inn en bestilling hos dere. Hvordan kan jeg være sikker på at dere har fått den?
Når du har avsluttet din bestilling vil du automatisk motta en ordrebekreftelse på den e-postadressen du oppga i bestillingen. Mottar du ikke en ordrebekreftelse umiddelbart kan det skyldes at ordren ikke er gjennomført, at e-postadressen ikke er korrekt eller at ordrebekreftelsen havnet i SPAM boksen eller andre mapper.

Reklamasjon/feil på en vare
Jeg har mottatt en defekt vare. Hva gjør jeg?
Skulle du være så uheldig å ha mottatt en defekt vare kan du sende oss en e-post med ordrenummer samt et bilde av den defekte varen. Så finner vi selvfølgelig en løsning.

Gave sendes direkte til mottaker
Jeg vil gjerne ha sendt en gave direkte til mottakeren. Kan jeg det?
Vi sender daglig gaver direkte til mottakeren og du velger selv ønsket leveringsadresse. Vi pakker alltid pent inn, og husk at du kan skrive teksten du ønsker skal stå på kortet. Dersom du ønsker en bestemt leveringsdato kan du tilføye dette under kommentarer. Vi unnlater å sende ved prisinformasjon når ordren sendes direkte til gavemottaker.

Innpakning
Jeg vil gjerne ha varene pakket inn, hva koster det?
Vi tilbyr alltid gratis innpakning – og denne tjenesten velges under hvert produkt. Møbler og enkelte andre varer pakkes ikke inn pga størrelse og vekt.

Returrett
Kan gaver byttes?
Vi setter byttelapp på våre varer og du/gavemottakeren har alltid 30 dagers full returrett. Bestiller du i god tid er du velkommen til å skrive i kommentarfeltet hvilken dato gaven skal gis. Returretten blir på den måten gjeldende fra den aktuelle datoen. Du kan finne vårt angreskjema via linken under som du skal legge ved i returpakken: http://www.lirumlarumleg.dk/products/returfrakt

 

Bestilling fra institution/ kommune
Jeg ønsker at foretage en bestilling til en institution og skal bruge en elektronisk faktura.. Hvad gør jeg?
Du foretager en bestilling via hjemmesiden på normalvis. Institutionens EAN nummer påføres når du udfylder kundeoplysninger. Du vælger herefter EAN faktura som betaling. Den mailadresse, der indtastes på ordren skal være institutionens mailadresse. I vil indenfor nogle dage modtage en elektronisk faktura.

Betaling med gavekort
Jeg har fått et gavekort til LirumLarumLeg.no – hvordan betaler jeg med det?
Ditt gavekort har en kode som tastes inn i feltet ”GAVEKORT” på bestillingssiden. Deretter trekkes automatisk beløpet som ditt gavekort lyder på.

Sikkerhet
Er det sikkert å bruke mitt betalingskort når jeg handler hos dere?
Ja, det er helt sikkert å handle hos Lirum Larum Leg. Vi benytter Quickpay som er godkjent av Nets (bankenes betalingsløsning) som betalingsgateway til alle transaksjoner for betalinger med kort. Betaling med kort foregår gjennom en sikret side, og all kommunikasjon mellom vårt betalingssystem og kortinnehaveren foregår via en kryptert SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Det er kun Nets som har tilgang til dataene vedr. betalingen. Hverken Lirum Larum Leg eller andre uvedkommende har mulighet til å se dataene som utveksles.

Fant du ikke svar på ditt spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss via e-postadresse: kundeservice@LirumLarumLeg.no eller på telefon: 21 98 44 90.