HAPPY SUMMER spar opp til 50% her

0

Handlekurven din er tom

FAQ

Her finner du svar på en rekke av de mest vanlige spørsmålene. Finner du ikke svar på ditt spørsmål, er du velkommen til å sende en e-post til kundeservice@lirumlarumleg.no eller kontakte oss på telefon 21 98 44 90 hverdager fra 10:00 - 15:00.

 


Kan jeg bestille en gave å få den levert rett til den som skal få gaven?
Ja, når du bestiller, kan du velge å få gaven levert rett til mottakeren. Vi kan også legge ved et kort med din personlige hilsen. Vi unnlater å sende ved prisinformasjon når ordren sendes direkte til gavemottaker. Vi sender kun til mottakere i Norge.

Kan jeg få gavene pakket inn?
Vil tilbyr fin og profesjonell gaveinnpakning med vårt eksklusive gavepapir og bånn for 10 kr. pr. pakke. Gaveinnpakning velges når du legger varen i handlekurven. Møbler og enkelte andre varer pakkes ikke inn pga. størrelse og vekt. 

Hvordan ser jeg forskjell på pakkene, når de er pakket inn?
Når du kjøber flere gaver som er pakket inn, noterer vi varens nummer på baksiden av det ene båndet sin tupp og på den vedlagte fakturaen, så du enkelt kan se, hvem gavene er til.

Hvordan bytte / returnere en gave?
Gavemottaker har alltid 30 dagers full returrett. Bestiller du i god tid er du velkommen til å skrive i kommentarfeltet når gaven gis bort. Så er det 30 dagers retur fra den datoen. Du kan finne vårt angreskjema via linken under som skal  legges ved i returpakken: http://www.lirumlarumleg.dk/products/returfrakt

Du kan hente vårt angreskjema her og kjøpe returfrakt her
☞ Les mere om retur og bytte her.

Jeg har lagt inn en bestilling for en stund siden, men ønsker å bestille noe mer. Kan dere legge det til min bestilling?
Kontakt oss på tlf. 21984490 for å høre hvor langt bestillingen din har kommet. 

Kan dere sende flere bestillinger sammen?
Det er dessverre ikke mulig å sende flere bestillinger sammen.

Hvor lang leveringstid har dere? 
Vi vet at du vil ha varene så raskt som mulig, og sender varene til deg så fort vi kan, aller helst samme dag, men i løpet av 2-3 hverdager. Vi sender alltid en e-post til deg med en sporingskode, slik at du kan følge din ordre.

Kan jeg bestille utsolgte varer på forhånd?
Det kan forekomme at enkelte varer bliver utsolgt i en periode og der er ikke mulig å bestille utsolgte varer på forhånd. Så snart vi har en forventet leveringsdato for et produkt, fremgår det på produktsiden under "Få beskjed" knappen. Klikk gjerne på ”Få beskjed” knappen og skriv inn din e-postadresse, så får du en mail når var er på lager og kan bestilles.

Hvorfor har jeg ikke ikke fått noen ordre- elle leveringsbekreftelse?
Når du har avsluttet din bestilling vil du automatisk motta en ordrebekreftelse på den e-postadressen du oppga i bestillingen. Mottar du ikke en ordrebekreftelse umiddelbart kan det skyldes at ordren ikke er gjennomført, at e-postadressen ikke er korrekt eller at ordrebekreftelsen havnet i søppel eller andre mapper.

Hva gjør jeg hvis det er feil på en vare?
Har du vært uheldig å motta en vare fra oss som det er noe feil med eller ønsker du å reklamere på en vare kjøpt hos oss? Send oss en e-post med ordrenummer og vedlagt bilde og beskrivelse av den defekte varen. Så finner vi selvfølgelig en løsning.

Hvordan betaler jeg med gavekort?
Ditt gavekort har en kode som tastes inn i feltet ”GAVEKORT” på bestillingssiden. Deretter fratrekkes gavekortbeløpet automatisk. 

Er det sikkert å handle hos dere?

Ja, det er helt sikkert å handle hos Lirum Larum Leg. Vi er sertifisert av Trygg e-Handel. Vi benytter Quickpay som er godkjent av Nets (bankenes betalingsløsning) som betalingsgateway til alle transaksjoner for betalinger med kort. Betaling med kort foregår gjennom en sikret side, og all kommunikasjon mellom vårt betalingssystem og kortinnehaveren foregår via en kryptert SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Det er kun Nets som har tilgang til data vedr. betalingen. Hverken Lirum Larum Leg eller andre uvedkommende har mulighet til å se data som utveksles.

få inspirasjon